Hilangkan Jerawat Serta Parut Jerawat Seawal 7 Hari Dengan Charcoal Clay Mask By Le.Lab Routine!.

Charcoal Clay Mask By Le.Lab Routine Hilangkan Jerawat Serta Parut Jerawat Seawal 7 Hari.

Assalamualaikum semua. Hai hangpa. Hari ni aku ada nak share sesuatu yang menarik dengan hangpa. Hangpa umum taw kan, zaman sekarang ni, ramai wanita mengimpikan kulit yang wajah sihat, cerah dan mulus. Jadi, tak hairanlah ramai wanita yang sanggup melakukan apa ja rawatan kecantikan bagi mendapatkan wajah idaman depa, termasuklah aku!, hihi.

Melakukan rawatan atau penjagaan wajah ni sangat penting taw. Dengan merawat serta menjaganya dengan baik, kulit wajah akan terhindar daripada jerawat serta masalah-masalah kulit yang lain. Bagi aku, salah satu penjagaan kulit wajah yang kerap  dan mudak utuk kita lakukan adalah dengan penggunaan masker wajah!.

Charcoal Clay Mask by Le.Lab Routine


Charcoal Clay Mask By Le.Lab Routine Hilangkan Jerawat Serta Parut Jerawat Seawal 7

Ni aku nak memperkenalkan pada hangpa satu Charcoal Clav Mask keluaran dari Le.Lab Routine. Berdasarkan kajian dan nasihat dari pakar kecantikan, Le.Lab Routine telah mengeluarkan masker wajah Pertama di Malaysia yang mengandungi Orange Essential Oil. Charcoal Clay Mask (CCM) by Le.Lab Routine ni merupakan produk penjagaan wajah yang berupaya memberikan manfaat dan merawat kulit wajah yang bermasalah. Penggunaan Charcoal Clay Mask (CCM) by Le.Lab Routine ni secara rutin boleh membuatkan wajah kita menjadi sihat dan cantik semulajadi.

Charcoal Clay Mask (CCM) by Le.Lab Routine ni adalah sejenis masker untuk muka yang diperbuat daripada koalin atau clay dan boleh dijadikan sebagai skrub muka jugak. Ianya sangat sesuai untuk semua jenis kulit wajah terutamanya kulit sensitif, berminyak, berjerawat dan breakout.

Charcoal Clay Mask (CCM) by Le.Lab Routine Menutrisikan Kulit Dari Dalam


Untuk pengetahuan hangpa, Charcoal atau arang ni merupakan salah satu bahan semulajadi yang bermanfaat untuk menyerap dan menanggalkan kotoran serta minyak yang berlebihan di wajah dan dalam masa yang sama melembutkan kulit wajah.

Charcoal Clay Mask By Le.Lab Routine Hilangkan Jerawat Serta Parut Jerawat Seawal 7


Pelbagai nutrisi yang terkandung di Charcoal Clay Mask (CCM) by Le.Lab Routine ni dan dipercayai efektif untuk membuatkan kulit wajah menjadi semakin cerah, mulus, bersih dan terhindar dari sebarang masalah.

Keistimewaan Charcoal Clay Mask (CCM) by Le.Lab Routine


Charcoal Clay Mask ni sememangnya diformulasikan dari arang dan lumpur untuk menanggalkan segera kotoran pada kulit wajah tanpa sebarang pengelupasan kulit. Bahkan masker ni turut mengandungi Orange Essential Oil yang dapat membantu proses penyembuhan kulit, terutama hangpa yang memiliki wajah yang berjerawat dengan lebih cepat.

Charcoal Clay Mask By Le.Lab Routine Hilangkan Jerawat Serta Parut Jerawat Seawal 7

5 bahan utama di dalam CCM:

🌼Arbutin – berfungsi merawat parut hitam akibat bekas jerawat dan tona kulit tak sekata.

🌼Orange Essential Oil - Sifat anti-radang yang terkandung pada orange essential oil berupaya mengecutkan jerawat dan mempercepatkan pertumbuhan sel kulit baru.

🌼White Koalin/Clay - kotoran, sel kulit mati dan racun boleh menutup pori-pori. Namun, penggunaan Charcoal Clay Mask (CCM) by Le.Lab Routine dapat menyingkirkan kotoran serta menyedut minyak yang berlebihan dan membersihkan pori-pori tersumbat.

🌼Luffah Charcoal - berfungsi sebagai agen scrub untuk membantu mengeluarkan kulit mati yang berlebihan.

🌼Salicylic Acid - berfungsi sebagai bahan utama untuk mematikan jerawat serta merawat masalah breakout.  

Charcoal Clay Mask(CCM) by Le.Lab Routine boleh didapati di:

Page fb : Le.Lab Routine HQ
Website : LE.LAB ROUTINE
Harga yang ditawarkan : RM69.00 (50g)

Charcoal Clay Mask By Le.Lab Routine Hilangkan Jerawat Serta Parut Jerawat Seawal 7

BERITA BAIK!.

Untuk pembelian 500 unit pertama akan akan mendapat Free Mini Pack Daily Deep Cleanser by Le.Lab Routine (bernilai lebih RM15).

Charcoal Clay Mask By Le.Lab Routine Hilangkan Jerawat Serta Parut Jerawat Seawal 7

Serikan wajah hangpa dengan Charcoal Clay Mask (CCM) by Le.Lab Routine ni. Selamat datang kulit yang mulus, bersih dan cerah berseri serta bebas jerawat!!

8 comments

  1. waaaaa nampak menarik betul claymask nilah. harga pun not bad. tq sharing

    ReplyDelete
  2. Nampak menarik produk charcoal clay mask ni. Nanti akak nak try beli jugaklah

    ReplyDelete
  3. waa menariknya.. ada jual kat mana

    ReplyDelete
    Replies
    1. menarik kan kak. kak boleh p usha dekat ig dia kak :)

      Delete
  4. waalaikumussalam. saya pun suka clay mask ^_^

    ReplyDelete