Happy Anniversary Suami!.

Selamat Ulangtahun Perkahwinan!

Assalamualaikum semua.

Dah lama aku biarkan blog aku ni tak berupdate, aku sibuk weh!. Aku sibuk kerja, sibuk dengan urusan rumahtangga & anak. So kisahnya, dalam entry hari ni aku nak cerita pasal Hari Anniversary aku yang lepas. Dah dekat seminggu berlalu baru nak cerita, hihi.

Sekejap ja weh masa berlalu. Dah 6 tahun aku & suami aku hidup bersama. Alhamdulillah, terima kasih Allah kerana memanjangkan jodoh kami & bahagiakan kami. Bergaduh sekali sekala tu biasa lah kan. Tu lah lumrah orang berumahtangga. Tapi lepas kita gaduh tu, masing-masing akan lebih memahami pasangan masing-masing.

Anniversary kami jatuh pada 15hb Oktober. Tapi disebabkan 15hb tu aku tak available nak balik Kedah dekat suami aku, so aku dah delivery awal-awal lagi suprise box untuk dia. Macam sambutan anniversary tahun-tahun sebelumnya, aku hantar suprise ja dekat dia. Cuma kali ni aku delivery sendiri, hihi.

Kepada Ami,

Kita takda gambar kahwin yang perfect. Setiap tahun, gambar-gambar macam ni lah yang saya guna untuk lafaz selamat buat kita.

Selamat Ulangtahun Perkahwinan!

Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang ke 6, kekasih 💖.

Macam-macam dah yang kita tempuh. Bermacam rasa, pelbagai peristiwa. Semua kita hadap dengan gelak & gaduh. Dari senang kita susah, melantun senang kembali susah, merangkak semula, bertahan semata. Semua kita dah biasa kan?. Asalkan berdua, steady yeah!. Ingat tak?. Terus ingat sampai bila-bila taw!.

Jangan putus asa Ami. Kerana saya adalah awak. Dan awak adalah saya. Kita cuma sempurna, bila kita ada bersama. Saya sayangkan kita ❤️. Sampai tua, selamanya. 

Semoga ikatan perkahwinan kita ni kekal selamanya. Biarpun Ami jauh & tak dapat sentiasa bersama-sama saya & Zahra, namun doa & kata-kata semangat dari Ami dah cukup untuk saya & Zahra.

Akhir kata, terima kasih buat semua yang mendoakan kebaikan buat kami.

12 comments

  1. Alhamdulillah, Tahniah Aina dan suami

    ReplyDelete
  2. Happy Anniversary untuk anda berdua, moga bahagia sampai syurga Aamiin

    ReplyDelete
  3. happy family. semoga terus berkekalan dan berbahagia sempenah anniversary ni

    ReplyDelete
  4. Happy Annivesary adikku.. semoga hangpa terus berbahagia dunia dan akhirat.. aamiin Ya Rabb..

    ReplyDelete
  5. happy anniversary aina dan husband

    ReplyDelete
  6. happy anniversary aina.. semoga kekal bahagia til jannah

    ReplyDelete