Selamat Hari Lahir Suamiku !.

Selamat Hari Lahir Suami

Assalamualaikum semua.

"Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday to Ami!, Happy Birthday to you 🎢🎢🎢".

Birthday siapa pulak kali ni ya?, hihi. Tanggal 24 April 2019, iaitu Rabu lepas  adalah birthday insan yang penting bagi aku iaitu suami aku. Tahun ni pun sama macam tahun-tahun sebelumnya jugak, aku hantar suprise birthday untuk dia.

Selamat Hari Lahir Suami

Buat suamiku tersayang, 

Berapa ja baki usia yang ada, semoga ia takdirnya denganmu. Datang lah semua & apa ja, susah senang licin liku.

Untuk berjuta lagi solat kita, berpimpin-pimpin solat di masjid sampai ke tua.

Hidup bersama, mati berdua.

Selamat Hari Lahir Ami, Zulfitri Zahidin, πŸ’‹πŸŒΉ. Semoga sentiasa dalam jagaan Allah.

Jaga solat, jaga iman. If we love each other, we be good. So, in aakhirah we can ask for one another.

Love u, ami ♥. For the sake of Allah.



4 comments

  1. Bouquet siap ade rexona lagi.. wow..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, mmg kite request mcm tu sis. Berbaloi sikit kan. Boleh dia guna benda tu.

      Delete