Special Mini Kit Goongbe

Goongbe, produk jenama penjagaan kulit semulajadi yang pertama dari Korea dengan formula yang ringan dan semulajadi.


Assalamualaikum hangpa. Selamat Hari raya Eidul Adha buat hangpa semua. Hari ni aku ada nak share sesuatu dengan hangpa. Weh, hangpa pernah dengar tak produk brand Goongbe?. Kalau tak pernah, ni yang aku nak share dengan hangpa ni.

Special Mini Kit Goongbe

Goongbe ni adalah jenama penjagaan kulit semulajadi yang pertama dari Korea dengan formula yang ringan dan semulajadi. Bahan utama Goongbe ni adalah Oji Relief Complex yang digunakan untuk bayi yang baru lahir sebab bahan yang digunakan tu sangat semulajadi bagi menenangkan kulit dengan selamat dan berkesan. Goongbe merupakan produk penjagaan kulit semula jadi premium yang dah diuji secara dermatologi, dan menjadi pilihan penggunanya sejak tahun 2008.

Special Mini Kit Goongbe

Dalam Special Mini Kit Goongbe ni terdiri daripada:

1) 30ml Moisture Cream
Ultra-Rich Moisturizing Cream provides 48-hour moisturizing effect by forming the moisture barrier.

2) 20ml Mild Sun Cream SPF30 PA+++
Creamy Mild Sun Cream softly lays on the skin providing protection from both UVA&UVB rays with 100% mineral filter.

3) 30ml Soothing Gel
Water-full Soothing Gel soothes the irritated, heated skin leaving your child's skin refreshed and moisturized by -2.9ºC instant cooling effect.

Semua produk penjagaan kulit Goongbe ni menampilkan ramuan teras yang unik iaitu "Oji Relief Complex", yang diekstrak dari lima pokok. Oji Relief Complex ni telah dibangunkan melalui ujian keberkesanan dan didapati menurunkan suhu kulit dan melembapkan dengan bahan-bahan semulajadi yang dapat mengurangkan kemerahan dan mengukuhkan halangan kulit.

Special Mini Kit Goongbe

Produk ni jugak bebas paraben,  phenoxyethanol, surfactant sulfat, dan warna tiruan. Ia melindungi kulit halus bayi dengan mengikuti prinsip "no harmful ingredient". Goonge ni jugak telah menerima gred Excellent on Germany's strict Dermatest  terjamin dan memenuhi standard global.

Untuk pengetahuan hangpa, produk Goongbe ni dah ada taw dalam pasaran Malaysia!. Hangpa boleh dapatkan dekat semua butik @sasamalaysia. So, tunggu apa lagi hangpa, jom pakat pi serbu Sasa!.

No comments