Buah Hati Babah Bonda-Nur Zahra Aressa

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, tanggal 10 November 2014, aku selamat melahirkan seorang baby girl pada jam 10.12pm di Hospital Taiping.Setelah 9 bulan aku mengusung perut ke sana sini, akhirnya keluar juga anak kecil ni.Entri pertama ni, aku abadikan disini buat tatapan Zahra bila besar nanti.
Anugerah terbesar dari Allah.Sebesar anugerahNya, sebesar itulah tanggungjawab yang datang bersama.Anugerah pinjaman ini, dipinjamkan Penciptanya kepada kami dalam fitrah islam yang suci & perlu kami pulangkan semula, dalam keadaan yang suci juga.Doakan supaya anugerah pinjaman ini, dapat kami tatih & didik menjadi kalifah terbaik bumi dari segi amal & akhlak diri semacam Rasul-Rasul yang dimuliai.Doakan supaya anugerah pinjaman ini menjadi aset kami suami & isteri, menjadi pencinta semua makhluk bumi, menjadi penyeru agama lurus Illahi, & menjadi jiran kita semua di Syurga Allah  nanti.
Bidadari Babah Bonda..Nur Zahra Aressa binti Muhammad Zulfitri, bernafaslah sebagai seorang abid, yang kental roh & jasadnya semacam Saiditina Mariam  binti Imran. Allahumma amin..



5 comments

  1. Hai sayang Ibu angah..Zahra semoga menjadi anak yang solehah..

    ReplyDelete
  2. besday sama ngan kawan saya! esok ^^ hehe setahun dah zahra :)

    ReplyDelete