SAFI Youth Gold Bantu Kurangkan Dagu Berlapis Dalam Masa 15 Minit !.

SAFI YOUTH GOLD LIFTING GOLDEN C DUO SERUM 


Assalamualaikum semua. Selamat Berhujung Minggu !. Apa aktiviti hangpa hari ni?. Aku minggu ni banyak urusan luar. Tapi walaupun agak busy, aku tetap excited nak share sesuatu yang best dengan hangpa .


Siapa dekat sini nak dagu yang lebih runcing dan tirus?. 


Dalam kita menjalani kehidupan seharian ni kan,  penampilan diri kita sikit sebanyak memainkan peranan yang sangat penting. Macam aku ni,  kerja aku banyak jumpa dengan orang. Kulit muka ni memang nak kena jaga lah kan,  hihi. Tapi dengan kesibukan kita dalam menjalani norma baharu ni,  tanpa kita sedar, penuaan jugak mula menampakkan tanda-tandanya. Macam kulit makin kendur dan kurang anjal terutamanya dekat muka dan leher,  haish.


Tapi, hangpa jangan risau SAFI ada keluarkan rangkaian produk baharu antipenuaan dan menganjal dengan formulasi yang dipertingkatkan lebih dari Safi Rania Gold. Ia mampu mengurangkan dagu berlapis untuk wajah tampil lebih anjal, runcing dan tirus serta lebih muda dari usia, ewah.


SAFI YOUTH GOLD LLIFTING GOLDEN C DUO SERUM


Ni kite nak share dengan hangpa produk Safi BAHARU iaitu Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum yang diformulasikan dengan Teknologi Golden C-Lift, kombinasi Vit C dan Nano Emas 24K yang lebih berkesan dari Vitamin biasa. Ia jugak diperkaya dengan Duo Age-Correcting Actives iaitu gabungan Golden C dan Ceramide 3 untuk 7 dimensi pembaharuan keremajaan kulit kita.


7 DIMENSI PEMULIHAN KEREMAJAAN KULIT

✔️Melindungi kulit daripada pengoksidaan. 

✔️Menjadikan kulit lebih lembut. 

✔️Meningkatkan kelembapan kulit. 

✔️Mengurangkan garis halus Dan kedutan. 

✔️Memulihkan kulit rosak. 

✔️Menganjalkan. 

✔️Meningkatkan keanjalan Dan keelastikan kulit. 


SAFI YOUTH GOLD LLIFTING GOLDEN C DUO SERUM

Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum ni jugak mampu merawat secara mikro dan mengurangkan tanda penuaan seperti dagu berlapis dan kulit kendur selain mengurangkan 50% dagu berlapis dalam masa 15 minit, wow kan!.


Nak try tak sekarang?. Nak beli?. Nah kite share link ni :


Lifting Golden C Duo Serum -  https://bit.ly/3izM0fm

Lifting 24K Serum Cleanser - https://bit.ly/3FpssEj


Selain tu,  hangpa jugak boleh dapatkan rangkaian produk ni di semua cawangan farmasi macam Watsons, Guardian, Aeon Wellness & Caring serta laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee dan Lazada.


Jom SYGkan kulit kita dengan Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum ni!.

No comments