Bihun Segera Vit's Terbaik & Halal Di Malaysia

Vit's Bihun Segera Berusia 45 Tahun.


Assalamualaikum semua.

Vit's Bihun Segera Berusia 45 Tahun.

Ada peminat bihun segara tak dekat sini? . Mesti ada punya lah kan?. Hari ni aku nak kongsi dengan hangpa satu jenama bihun segera yang jenama dia mesti hangpa dah taw. Hangpa taw tak jenama Vits ni dah berusia 45 tahun, lama dah kan tu?. Aku pun takda lagi time tu, hihi.

Baru-baru ni, aku rasa teringin pulak nak mencuba bihun segera Vit's ni. Sebab aku ni boleh dikatakan antara peminat bihun segera jugak. Sedap lah weh bihun segera Vit's ni. Ada dua perisa, satu bihun Segera Vit's perisa Ketam dan satu lagi perisa Sayuran. Dua-dua pun sedap, cukup rasa supnya, bihun pun rebus 1 minit ja dah lembut sangat. Sebab tu lah namanya Bihun Segera Vit's, hihi.


Vit's Bihun Segera Berusia 45 Tahun.

Kalau hangpa nak buat versi instant pun mudah sangat, letakkan air panas, masukkan perencah, minyak dan cili. Dah siap!. Guna microwave pun boleh. Ikutlah citarasa masing-masing kan. Bihun Cawan Segera Vit's pun ada taw hangpa. Ha, yang cawan tu nak bawak p travel pun sennag kan. Hari ni aku nak kongsikan jugak dengan hangpa kisah Vit's menjadikan hangpa wanita Superwomen. Menarik kan?.

“Superwomen” Kini Lebih Senang Nak Uruskan Masa Dengan Vit's.


Vit's Bihun Segera Berusia 45 Tahun.

Wanita “Supermoden” zaman kini melambangkan seorang yang Multitasking, mampu bersaing dengan golongan lelaki dalam semua perkara, wanita sebagai seorang anak, seorang isteri, ibu yang penyayang, dan seorang pekerja yang berdedikasi. Seperti Pepatah Melayu ada mengatakan ‘tangan yang menghayun buaian juga mampu menggegarkan dunia. Sekarang, dah takda alasan lagi untuk wanita bekerja, dalam masa yang sama menjadi isteri dan ibu, bahkan bakal menjadi yang lebih hebat dari golongan lelaki.

Namun, untuk merealisasikan semua tugas tu, wanita perlukan bantuan untuk memastikan semua perkara dapat dilakukan dengan baik dan menepati masa. Dengan mempraktikkan tips pengurusan masa yang bijak, pemilihan makan dan bantuan kita sebenarnya mampu untuk bekerja dalam masa yang sama mampu menguruskan keluarga dengan lebih berdedikasi. Menjaga makanan saja tak cukup kerana perubatan semula jadi memerlukan pendekatan menyeluruh atau holistik yang membabitkan pembersihan badan, ketenangan minda dan rohani. Sama ada membawa faedah atau padah, jangan salahkan makanan kerana kuasa memilih ada di tangan kita dan kita yang bertanggungjawab terhadap tahap kesihatan diri.

Pemilihan makanan Halal adalah sangat penting. Punca suatu makanan dan minuman tu ada berkaitan dengan sumbernya, cara pemprosesan, premis atau tempatnya. Jika ia berkaitan dengan haiwan, ia hendaklah disembelih mengikut ketentuan Syarak. Manakala haram suatu makanan dan minuman tu, bergantung kepada sumber dan bahannya, cara pemprosesannya dan keadaan premisnya. Misalnya makanan dan minuman yang diproses menggunakan dan mengandungi bahan-bahan haram seperti lemak atau daging babi, anjing dan haiwan lain yang tak disembelih mengikut syarak, darah, arak, najis, racun dan sebagainya.

Kita dituntut supaya mencari makanan yang halal. Mencari yang halal tu adalah wajib. Maknanya umat Islam disuruh mencari kalau ia makanan dan minuman carilah yang benar-benar halal lagi baik, bersih dan berkhasiat. Gaya hidup yang sibuk dipenuhi tugasan pejabat boleh menjadikan kita tak sempat untuk memasak. Belum lagi cerita bagi orang yang sememangnya pemalas sejak azali, hihi. Untungnya kita di zaman ni, jika kita lapar, hanya dengan beberapa sentuhan jari diperanti, makanan sedia dihantar didepan pintu termasuk jugak makanan segera yang mampu membantu wanita zaman kini untuk menjadi lebih efisyen dalam menjalankan tugas penting setiap hari.

Vit's Bihun Segera Berusia 45 Tahun.

Melihat kepentingan seorang wanita di zaman yang lebih moden ni, Vit’s telah menghasilkan dan mengeluarkan satu lagi produk makanan yang dapat membantu wanita moden di luar sana yang memerlukan bantuan dari segi masa tanpa menghiraukan faktor kesihatan dan halal. Vit’s Bihun Ketam dalam Sup Pedas telah mendapat sambutan hebat terutamanya kepada golongan wanita yang disebutkan di atas. Bihun Sup Ketam Pedas ni telah dapat membantu ramai wanita di luar sana serta dihasilkan tanpa gluten (sesuai untuk hindar dari alahan), tanpa pengawet serta diperbuat 100% dari beras.

Vit’s merupakan kilang mihun segera Malaysia yang berstatus Halal Jakim semenjak 12 tahun yang lepas dan berusia 45 tahun. Vit’s dah bertapak di Malaysia agak lama dan produknya mudah untuk di cari sehinggakan pada yang tiada masa jugak masih membeli melalui online platform seperti di Shopee, Lazada, Fave, Superbuy dan banyak lagi.

Vit’s jugak telah melancarkan kempen “Vit’s Kan Ada”. Jom tonton.


Untuk lebih info dan promosi tentang Vit's, hangpa boleh layari laman web yang aku berikan di bawah ni :

Website : www.vitsnoodles.com

Facebook: https://www.facebook.com/vitsnoodles/

No comments