Beautea by Safi Keluaran Terbaru Dari Safi Malaysia

Assalamualaikum semua.

Terima kasih pada yang masih sudi datang singgah ke blog aku.

Ni aku nak tanya hangpa ni, hangpa selalu minum teh kan?, tapi hangpa taw tak yang teh ni jugak banyak kelebihannya untuk bagi kulit kita sihat & cantik. Dalam teh ni ada ciri-ciri anti-oksidan, anti-penuaan & anti-radang yang dapat membantu menjaga kulit kita agar sihat & berseri. Teh mengandungi kafien & kaya dengan catechins & polyphenols, dua antioksidan yang dikenali untuk melawan jerawat & penuaan. Hari ni aku nak kenalkan hangpa dengan rangkaian produk terbaru keluaran Safi Malaysia yang berasaskan teh iaitu Beautea by Safi.

Beautea by Safi Produk Keluaran Terbaru Safi Malaysia

Beautea by Safi Produk Keluaran Terbaru Safi Malaysia

Beautea by Safi ni ada 4 jenis iaitu:

1.White Tea & Damask Rose Hydrating Gel Cleanser.
2.Black Tea & Black Orchid Detoxifying Cleanser.
3.Apricot Tea Revitalising Face Scrub.
4.Green Tea & Neem Anti-Acne Gel Cleanser

Hangpa taw tak apa kelebihan produk ni?. Kelebihan produk keluaran Safi Malaysia kali ni berbanding yang sebelum ni adalah produk Beautea by Safi ni diasaskan daripada ekstrak teh premium yang terpilih & menyegarkan serta gabungan bahan semulajadi bagi menyahkan kesan negatif pada muka kerana pencemaran, tekanan & produk kosmetik yang mampu breakdownkan kulit wajah kita. Dalam Beautea by Safi ni jugak ada anti PM 2.5.


Produk Beautea by Safi ni jugak dah diuji secara dermatologi yang mana ianya Alcohol Free, Paraben Free, SLS/SLES Free & Silicon Free.

Review Produk Beautea by Safi

Daripada 4 pilihan produk Beautea by Safi dekat atas tu, aku dah mencuba 2 daripadanya iaitu Apricot Tea Revitalising Face Scrub dan White Tea & Damask Rose Hydrating Gel Cleanser.

Beautea by Safi - White Tea & Damask Rose Hydrating Gel Cleanser

Beautea by Safi - White Tea & Damask Rose Hydrating Gel Cleanser

White Tea & Damask Rose Hydrating Gel Cleanser ni best sebab ia merupakan gel pembersih yang lembut & bebas sabun serta mampu membersihkan liang yang tersumbat & mengeluarkan kekotoran. Rumusan yang ada dekat dalam gel pembersih ni kaya dengan antioksidan bagi mengimbangi tahap kelembapan kulit, menghidrat & mengurangkan saiz liang-liang roma kita. Paling best sebab dia wangi!.

Beautea by Safi - Apricot Tea Revitalising Face Scrub

Beautea by Safi - Apricot Tea Revitalising Face Scrub

Bestnya dapat scrub muka kan, hihi. Scrub ni pun best jugak sebab ia membersihkan liang pori & membuang lapisan kulit mati tanpa mengeringkan kulit. Ia dirumus dengan ekstrak apricot & white tea yang kaya dengan antioksidan & membantu memulihkan tekstur kulit licin untuk kulit yang lebih cerah & berseri.


So, aku padankan dua-dua ni bagi mendapatkan kesan yang lebih baik untuk kulit muka aku. Setakat ni aku serasi ja dengan produk keluaran Safi ni. Nak guna pun yakin produk Safi ni sebab berstatus Halal & jugak bebas dari bahan kimia berbahaya. Hangpa pun jom lah try produk terbaru Safi, Beautea by Safi ni. Produk yang mampu milik dengan kualiti premium.

Lepas aku pakai produk Beautea by Safi ni kan, aku rasa kulit muka aku tak terlalu kering & rasa fresh. Tapi takda lah terlalu ketara, mungkin sebab baru lagi guna kan. So kita bagi masa sikit untuk dia sebati dengan kulit muka.

Dekat Mana Nak Dapatkan Produk Beautea by Safi?

Dekat Mana Nak Dapatkan Produk Beautea by Safi?

Hangpa boleh dapatkan di Watsons secara online atau boleh ja walk in ke Watsons yang berhampiran. Untuk pembelian online, klik http://bit.ly/2JTltHO






2 comments

  1. hari ke hari, safi semakin berkembang dgn keluarkan produk terbaru.
    semakin bagus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan sis.macam2 dah produk keluaran safi sekarang ni.

      Delete